به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قم که صبح امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد با تبریک نیمه شعبان، اظهار کرد: در باور ما بحث امام‌زمان (عج) با ولایت‌فقیه گره خورده است و اگر کسی بگوید من امام حسین (ع) را قبول دارم؛ ولی مسلم بن عقیل را قبول ندارم یا بگوید من امیرالمؤمنین (ع) را قبول دارم؛ ولی مالک‌اشتر را قبول ندارم ولایت‌مداری‌اش ناقص است.

 وی برپایی باشکوه میلاد امام‌زمان (عج) و انتخابات را دو مناسبت الزام‌آور پیش رو عنوان کرد و گفت: آن کسی که منویات امام‌زمان (عج) را در عصر غیبت بیان می‌کند ولی‌فقیه است و ولی‌فقیه فرمودند بحث انتخابات را جدی بگیرید و برای رضای خدا و جلب رضایت حضرت ولی‌عصر (عج) مخلصانه و مؤمنانه برای انتخابات کار کنید و جزای این کارتان را هم در قیامت خواهید دید.

 گفتنی است در این نشست پیرامون برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در سطح شهر مقدس قم از جهت سیما و منظر شهر و محتواهای جشن‌های نیمه شعبان برنامه‌ریز و هماهنگی صورت گرفت.

 همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت نیز گزارشی از فعالیت‌هایی که در نیمه شعبان در حرم مطهر برگزار خواهد شد ارائه داد.