به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، مراسم تجلیل از اساتید مرکز مشاوره آستان مقدس بانوی کرامت عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی حرم مطهر در سالن امام خامنه ای این آستان مقدس برگزار شد.

 مشرف با تقدیر از تلاش‌های خادمان بخش مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت اظهار داشت: مأموریت اصلی حرم زیارت است و این که در بستر زیارت شرایطی را برای زائران فراهم کند و خدماتی را به زائران ارائه کند که زائر با خیال آسوده‌تری به زیارت بپردازد.

 وی گفت: مأموریت حرم مطهر این است که بستری را برای زیارت کریمانه و با معرفت فراهم کند افزود: اینکه واحد مشاوره حرم مطهر یک مرکز تخصصی مشاوره باشد مدنظر نیست؛ بلکه نگاه به مشاوره در حرم مطهر به‌مثابه یک اورژانس اجتماعی است که زائرانی که مشرف می‌شوند و نیازمند دریافت مشاوره هستند مشکل‌شان برطرف شود.

 وی با بیان اینکه مشاوره باید در خدمت بستر زیارت قرار گیرد و خدمت‌رسانی به زائران در اولویت قرار گیرد، گفت: در واحد مشاوره حرم مطهر نباید به‌خاطر این که از قبل نوبت گرفته نشده زائر را از مشاوره محروم کنیم.

 وی با بیان اینکه باید با برگزاری کارگاه‌های مشاوره برای زائران به دنبال پیشگیری از آسیب‌ها در خانواده باشیم، گفت: مشاوره در حرم باید باهدف معرفت افزایی و آگاهی دادن و به‌منظور پیشگیری باشد و یک خدمت اجتماعی اورژانسی را به زائران ارائه کند.

 گفتنی است در پایان از اساتید مرکز مشاوره حرم مطهر با اهدای لوح و هدایای متبرک فاطمی تقدیر به عمل آمد.