پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، در کتاب آفرینش عالم کائنات گل‌ها مسحورکننده‌ترین مخلوقات عالم هستند و هیچ انسانی اعم از زن و مرد توان مقاومت در برابر عطر آنها را ندارد و هر بیننده‌ای را مسحور زیبایی خویش می‌کنند.

 امیرالمؤمنین امام علی (ع) برای بیان جایگاه و کرامت زنان و دختران آنها را به گل تشبیه کرده اند و چه تعبیری زیباتر از این تعبیر برای انسانی که پرورش دهنده و مربی نسل‌های بشر است می‌توان یافت.

 زن با لطافت و زیبایی خود از مهربانی و عشق و محبت در خانه مراقبت می‌کند و با زیبایی و عطر دل پذیر خود مرد را در مدار خانواده نگاه می‌دارد تا خورشید وار بر گرد ماه و ستاره‌ها در طواف باشد.

 اما در عالم خلقت نیز بوده اند بانوانی که از گل بودن و گل‌ها فراتر رفته اند و آنچنان در داستان خلقت مخلوقات را مسحور مقام و جایگاه خویش کرده اند که هیچ احدی یارای نزدیک شدن به جایگاه و مقام آنان را ندارد؛ بانوانی که با وجود گل بودن، زیبایی و لطافت و عطر دل‌پذیر ذاتی خود چونان درّ و مرواریدهای قلتان، مانند لعل‌های درخشان زیبایی بی نظیر خود را به رخ ملکوت افلاک و زمین خاکی نمایند، بانوانی که تاریخ ساز و روایت گر دوباره سرنوشت بشری هستند. دخترانی که گل وجود خلقت هستند.

 دخترانی که چون گل‌های کمیابی در عالم هستی حتی پیدایش و تولد آنها نیز داستانی شگفت در دل خود دارد؛ مانند دختر رسول خدا صلی الله علیه و آله که برای تولد این بی نظیر کوکب خلقت، رسول خدا صلوات الله علیه و آله مجبور به دوری از خلق و عزلت گزینی چهل روزه، تناول کردن از غذاها و طعام بهشتی شدند و حضرت خدیجه کبری سلام‌الله‌علیها نیز بعد از انفاق تمام مال و هستی‌اش وجود خویش را تنها برای یک نفر طاهر و مطهره کرد و آن یک نفر حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها بودند .

 بله در کتاب خلقت عالم، زنان تمدن ساز در دامان انبیای الهی پرورش یافته اند و بانوانی مانند فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها آنچنان جایگاه و مقام خاصی دارند که جز برای خداوند، شأن و مقامشان برای کسی دیگر مشخص نیست.

 شأن و مقام بانوان تمدن ساز تنها برای خود خداوند مشخص است و جز خدا احدی از شأن و مقام آنها آگاه نیست حتی خود پیامبر خدا بابت این مقام رفیع و این شان عظیم بارها (فداها ابوها) برای بانو به کار برده اند که موجب فخر دوستان و حسادت دشمنان است تا جایی که هنوز چند صباحی از رحلت رسول خدا صلوات الله علیه و آله نگذشته بود که جگر گوشه شان را سیلی زدند و یاس سپید نبوی را کبود کردند اما اگر یاس، یاس نبوی باشد با قبر مخفی هم دل شب‌های سرد و تاریک تاریخ را برای رساندن نور امامت در دل قرن‌ها مانند خورشیدی فروزان روشن خواهد کرد همانگونه که فاطمه زهرا در دل تاریخ با قبر مخفی خود خورشید روشنی بر مقام امامت شد و نه به عنوان همسر بلکه به عنوان یک غدیری که با امیرالمومنین علیه السلام به عنوان امام خویش در بیعت بود، عهد و بیعت امیرالمومنین را با زنان از یاد نبرد و مانند دیگر زنان غدیر غبار فراموشی بر آن بیعت نپاشید و جانانه از امام خویش دفاع کرد.

 فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها از دل رهگذر تاریخ مانند مادر خویش فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها فاطمه ای شد برای امام رضا علیه السلام.

 فاطمه ای که تنها خواهر نبود از برای برادر؛ بلکه این خواهر، فاطمه ای شد برای مقام امامت و چون مادر خویش فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها کرسی و جایگاه مقام امامت را با هجرت تاریخ ساز خود در دل تاریخ به سرزمین طوس برای مردمان آشکار کرد و مدفن وجود خود را بارگاهی برای اهل علم و ایمان قرار داد و بارگاه و مدفن وجود این بانو حرمی شد برای گردهمایی محبان اهل بیت و حرم بانو حرم یاران انقلاب شد و انقلاب آخرالزمانی اسلامی ایران از مدفن وجود این بانو به سراسر عالم نور و روشنایی بخشید و موجب روشنایی و نورانیت قلب‌های تمامی آزادگان در دل تاریخ در روی زمین در عصر آخرالزمان شد.

 آری فاطمه ها در دل تاریخ با نورانی کردن کرسی امامت برای بشریت خورشید بوده اند. خورشیدهایی که شان و مقام آنها تنها برای حضرت پروردگار مشخص است.

 فاطمه های امروز نباید تنها فرزند برای مادر خود یا مادر برای فرزند خود یا دختر برای پدر خود و یا خواهر برای برادران خود باشند بلکه فاطمه های امروز باید چونان فاطمه زهرا و فاطمه معصومه علیهم السلام برای بشر تاریخ ساز و تمدن ساز باشند. فاطمه هایی که در دامان خود ۳۱۳ فرمانده آخر الزمانی لشکر مقاومت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را تربیت می‌کنند و چه بسا که خود سرباز و فرمانده برای لشکر آخرالزمانی امام عصر (عج) هستند.

 آری فاطمه های امروز نباید طناز و تن پرداز و جلوه گر و خودنما باشند از برای مردان و چونان زنان عروسک گونه تمدن غرب رخ نمایی کنند؛ آری فاطمه های تمدن اسلامی عروسک نیستند و کالا در دست مردان بلکه مردان را در دامان خویش آنچنان تربیت می‌کنند که معراجی می‌شوند در عصر بت پرستی آخرالزمان از دامان فاطمه های آخرالزمانی مردان معراجی مانند قاسم سلیمانی و امام خامنه ای و سید حزب الله و سید یمانی تربیت می‌شوند نه ترامپ‌های قمار باز.

 آری فاطمه های تمدن مهدوی عصر ظهور در دامان خویش با تربیت نبوی فرزندان خویش پل می‌سازند برای ظهور؛ پلی که بستر ساز رجعت حکومت مهدی و یاران حسین بن علی (ع) می‌شوند.

 آری دختران عضر ظهور در خیابان انقلاب بر علیه آزادی‌های افسار گسیخته و زندگی‌های بی قید و پوچ غربی قیام می‌کنند؛ زندگی‌هایی که سرانجام آن مردن در خانه سالمندان یا جان سپردن در کنار پت‌ها و حیوانات خانگی است.

 دختران خیابان انقلاب چهارشنبه‌های امام زمانی دارند نه چهارشنبه‌های سپید و دختران خیابان انقلاب انقلاب سازند برای ظهور نه بازیگران انقلاب‌های رنگی برای تمدن دروغ غرب.

 فاطمه های عصر ظهور معصومانه از فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها الگو می‌گیرند برای خلقت عصمت ابدی در دل تاریخ و تاریخ ساز می‌شوند در قلمرو کتاب خلقت تا کتاب خلقت روایتگر فاطمه ها و دختران تمدن ساز باشد نه زنان دم ساز با شیطان و طاغوت، فاطمه هایی که مانند فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها مدفنشان حرمی است برای اهل بیت نه محلی برگردهمایی حرامیان. دختران عصر ظهور حرم سازند نه حرامی پرداز وجودشان حرم است نه محلی برای جذب حرامی.

فاطمه قاسمی