مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم از اهتمام دستگاه‌های مختلف نسبت به اجرای طرح‌های تبلیغاتی منسجم در مناسبت‌های مختلف یاد کرد و گفت: امسال نزدیک به چهار دوره آموزشی با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان ویژه مدیران روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، علیزاده طباطبایی شب گذشته در گردهمایی مدیران روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان قم که در دارالضیافه حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، با بیان اینکه روابط عمومی ادارات و مجموعه‌های مختلف استان در راستای حضور حداکثری مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش قابل توجهی داشتند، اظهار کرد: استان قم با مشارکت حداکثری مردم توانست انتخابات مطلوبی را برگزار کند چرا که آمار حضور ۷۰ درصدی در مقایسه با دیگر استان‌ها مطلوب است.

وی از اهتمام دستگاه‌های مختلف نسبت به اجرای طرح‌های تبلیغاتی منسجم در سطح شهر در مناسبت‌های مختلف یاد کرد و گفت: امسال نزدیک به چهار دوره آموزشی با مشارکت دستگاه‌های مختلف استان ویژه مدیران روابط عمومی برگزار می‌شود.

علیزاده طباطبایی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی باید تجربیات خود را به یکدیگر انتقال دهند، تصریح کرد: روابط عمومی در هر سازمان و نهادی رسالت‌های بسیاری مهمی را بر عهده دارد که نباید نسبت به آنها غافل شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم با اشاره به اینکه سال گذشته روابط عمومی‌های مجموعه‌های مختلف استان در سال گذشته عملکرد مطلوبی داشته‌اند، اظهار کرد: در سال جاری برنامه‌های متنوعی را برای اجرایی کردن اهداف مورد نظر در استان قم دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/۱۱۵