به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، کتاب کودک «شب بخیرهای نقلی» شامل قصه‌های کوتاه برای کودکان، اثر فاطمه بختیاری در ۲۴ صفحه قطع خشتی به همت کارگروه کودک مرکز آفرینش های فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س)؛ تولید و توسط انتشارات زائر آستان مقدس روانه بازار کتاب شد.

نویسنده در این کتاب ۱۰ قصه کوتاه و جذاب برگرفته از معارف و آموزه‌های کتاب شریف صحیفه سجادیه، در موضوعات مختلف معارف و سبک زندگی اسلامی از جمله خوش رفتاری با پدر و مادر، یادآوری نعمت‌های خداوند و دیگر موضوعات ارزشی در پی نهادینه کردن معارف صحیفه سجادیه در کودکان می‌باشد که می‌تواند برنامه پدران و مادران برای قصه شب کودکان قرار گیرد.

این کتاب در پایان هر قصه، پس از انتقال یک مطلب به زبان داستان، به یک جمله از کلام نورانی امام سجاد علیه السلام در صحیف سجادیه مزین شده است.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب، می توانند به کتابفروشی‌های مستقر در حرم‌مطهر کریمه اهلبیت(س) و یا کتابفروشی های معتبر کشور یا فروشگاه مجازی کتاب فاطمی به نشانی اینترنتی https://fatemibook.ir/ مراجعه کنند و یا با کلیل بر روی کلمه اینجا مستقیما وارد صفحه خرید کتاب شوند.