به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، پژوهشگران پژوهکشده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) امروز با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت این آستان مقدس در سالن محراب دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه حضرت معصومه سلام‌الله علیها از یک جایگاه متفاوتی در میان امامزادگان برخوردار هستند، مطرح کرد: بارگاه ایشان محل ابراز محبت به پیامبر و اهل بیت(ع) در طول تاریخ بوده است و علما و پادشاهان از مناطق مختلف در قم حضور می‌یافتند و این بارگاه را زیارت می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی از قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی نام برد و گفت: امروزه رهبر انقلاب اسلامی به این شهر عنایت وپژه دارند که امیدواریم ما نیز بتوانیم از این عنایت استفاده کنیم.

همچنین، مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز طی سخنانی خاطرنشان کرد: آموزش نیازمند به تعلیم متون آموزشی مناسب دارد به همین علت پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) در راستای آموزش‌های مورد نیاز تدوین متون مورد نیاز را نیز دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اشرف عبدی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۸ تعهد بدون تکلیف در بخش پژوهشی بر عهده آستان بوده است، عنوان کرد: اکنون این مجموعه تعهدات را به نتیجه مورد نظر رسانده‌ایم.(p2)