به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، ثبت نام ترم پاییز واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) به صورت برخط(انلاین)، غیر برخط(ویدیویی)، تلفنی و مطالعاتی آغاز شده و علاقه‌مندان سراسر کشور و خارج از کشور می توانند در دوره های آموزشی مرکز قرآن و حدیث که با حضور اساتید برجسته و ممتاز کشوری برگزار می شود، شرکت کنند.

علاقه‌مندان در رده‌های سنی کودک(۶سال‌به بالا)، نوجوان، جوان و بزرگسال می توانند در ترم پاییز در رشته‌های حفظ قرآن و حدیث، مداحی و قرائت قرآن، تربیت مربی و معارف‌ قرآن‌ و اهل‌ بیت(ع) ثبت نام کنند.

شروع دوره‌های آموزشی واحد مجازی با تکمیل ظرفیت کلاس‌ها و دوره‌ها انجام شده و علاقه‌مندان می توانند از طریق لینک‌ https://quran.qhkarimeh.ir/lessons /grade در دوره های مجازی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام و روزهای شرکت در کلاس و دوره‌های آموزشی را به انتخاب خود مشخص کنند.

گفتنی است برپایی محفل های قرآنی مجازی، برگزاری مسابقات فصلی، کلاس های فوق برنامه رایگان،اهدای جوایز و گواهی‌نامه الکترونیکی معتبر بخشی از مزایای این دوره است.

لازم به ذکر است، علاقه مندان فعالیت های قرآنی سراسر کشور اعم از خواهران و برادران در گروه های سنی مختلف از سراسر کشور می توانند با عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث در پیام رسان ایتا با آدرس @Qhkarimeh در جریان فعالیت های فرهنگی و قرآنی مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت معصومه (س) قرار گرفته و یا می توانند با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس www.Qhkarimeh.ir دوره های قرآنی و فعالیت های فرهنگی مرکز قرآن و حدیث را مشاهده کنند.