به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار خادمان حرم مطهر رضوی که صبح امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ابراز داشت: اهل‌بیت علیهم‌السلام چراغ‌های هدایتی هستند که در جای‌جای عالم می‌درخشند و مردم به واسطه آنها هدایت می‌شوند.

 وی با اشاره به مظلومیت شهادت امام رضا و امام کاظم علیهماالسلام گفت: حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها هم یقیناً از آسیب‌های حکومت عباسی مصون نبودند و ازدواج‌نکردن ایشان، هجرتشان از مدینه به قم و شهادتشان دلالت بر مظلومیت ایشان دارد.

 تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه مردم قم حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها را خوب تحویل گرفتند و این مایه افتخار این مردم است، خاطرنشان کرد: بعد از شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها نیز مردم قم نهایت ادب و احترام را برای حضرت قائل بوده و هستند و همواره زائر این مضجع نورانی بوده و از زائران این حضرت با احترام میزبانی کرده و می‌کنند.

 وی با تأکید بر اینکه رسیدن به محضر این بزرگواران باید با معرفت و ادب باشد گفت: مهم‌ترین چیز در دستگاه اهل‌بیت علیهم‌السلام اخلاص است و وقتی اخلاص باشد هر کاری برکت پیدا می‌کند و چشم می‌آید.

 گفتنی است در ابتدای این دیدار خادمان حرم مطهر رضوی به‌خاطر میزبانی حرم مطهر در ایام شهادت حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها از تولیت حرم مطهر بانوی کرامت و همه خادمان این آستان مقدس تقدیر و تشکر کردند.