به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله فرحزاد امشب در مراسمی که به مناسبت بزرگداشت شب هفتم خادم شهید مدافع حرم مهدی ایمانی و بزرگداشت شهدای زاریای نجریه و شیخ زکزاکی که در شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (س) برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند عنایت ویژه ای به امت شیعه کرده است، اظهار داشت: قدردان واقعی نعمت بزرگ پیامبر (ص) نیستیم چرا که پیامبر(ص) آن قدر عظمت دارد که تمام انبیاء زیر مجموعه آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه پیامبر(ص) افضل بر تمام انبیا است، افزود: پیامبر(ص) ازعظمت بسیار بالایی برخوردار بوده اند اما با عنایت خداوند هیچ گونه غروری نداشته اند از این رو حضرت موسی و عیسی (ع) می فرمایند خدایا ما را از امت پیامبر (ص) قرار دهید.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: حضرت ابراهیم(ع) امتحان های بزرگی را پس داده اند اما این حضرت با همه شخصیت بزرگی که دارند باز می فرماید خدایا من را از پیروان پیامبر(ص) و امام علی (ع) قرار دهید.

وی از شیخ زکزاکی یاد کرد و ابراز کرد: شاید در کشورایران پدر دو، سه و چهار شهید داشته باشیم اما شیخ زکزاکی شش فرزند خود را در این راه هدیه کرده است.

استاد حوزه با اشاره به اینکه حوزه علمیه از ۱۰۰ کشور طلبه دارد، بیان کرد: حضور طلاب خارجی در حوزه های علمیه سبب افتخار است چرا که شیخ زکزاکی یکی از این طلبه ها بوده که در کشور خود این چنین فعالیت کرده است.

حجت السلام والمسلمین فرحزاد عنوان کرد: دشمنان از اسلامی که موافق صهیونیست ها بوده ترس ندارد اما از اسلام ناب محمدی در هراس هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از حق و حقیقت می ترسند، تصریح کرد: دشمن از قدرت و شعائر شیعه هراس دارد چرا که می داند این شعائر در افراد غیر مسلمان نفوذ خواهد کرد.

استاد حوزه به شهادت خادم شهید مدافع حرم اشاره و خاطرنشان کرد: خادم شهید مدافع حرم مهدی ایمانی با افتخار و اصرار خود به جهاد در راه خداوند رفت و به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه شهید مهدی ایمانی از خانواده ای ایثارگر است، ادامه داد: شهید ایمانی با خدمت به اهل بیت (ع) به توفیق شهادت در راه خدا رسید.