به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس رفعتی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که در سالن محراب انجام شد، با تاکید بر اینکه روش تبلیغ مبلغان باید اخلاقی، متین و مستند باشد، عنوان کرد: در برنامه‌های تبلیغی باید به ابتکارات و طرح‌های جدید توجه داشته باشیم تا بتوانیم به دستاوردهای جدید نیز برسیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای ترویج تفرقه میان مذاهب اسلامی تلاش می‌کند، اظهار کرد: در راستای رسیدن به این هدف از امکانات و فرصت‌های مختلف استفاده می‌کنند به همین علت باید مراقب باشیم که در زمین دشمن بازی نکنیم.

مدیر شبکه ولایت با بیان اینکه فرهنگ و معارف شیعی باید در بسترهای مختلف رسانه‌ای به جهان معرفی شود، مطرح کرد: استفاده از شخصیت‌های جدید در دستور کار قرار می‌گیرد تا بتوانیم چهره‌های جدیدی را به مردم معرفی کنیم و تنوع مورد نیاز مخاطبان را رقم بزنیم.

وی از اهتمام شبکه ولایت نسبت به حرکت در مسیر سیاست‌های کلی نظام اسلامی یاد کرد و گفت: با توجه به اینکه با کمبود بودجه روبرو هستیم در هزینه‌های شبکه نیز صرفه‌جویی می‌کنیم تا با مشکل خاصی روبرو نشویم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رفعتی از افزایش همکاری‌های شبکه ولایت با آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خبر داد و افزود: امیدواریم بتوانیم پخش برنامه‌های زنده از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها را افزایش دهیم تا پوشش مطلوب‌تری از سخنرانی‌ها و مراسمات داشته باشیم.

وی با اشاره به استقرار استودیوهای جدید شبکه ولایت در برخی از مدارس علمیه گفت: امیدواریم بتوانیم با ایجاد یک مکان بزرگ ویژه این مجموعه، از پراکندگی استودیوهای شبکه ولایت جلوگیری کنیم.