به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی شب گذشته در جمع زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه انسان باید در دنیا از گناهان خود استغفار کند، عنوان کرد: همان‌طور که استغفار و درخواست رحمت الهی مورد تاکید قرارگرفته بر موضوع شکر نعمت نیز تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه شیطان به دنبال بزرگ‌نمایی نداشته‌ها و کوچک‌نمایی داشته‌های انسان است، اضافه کرد: گاهی انسان نسبت به نعمت‌های خدادادی بی‌توجه است و شکر آن‌ها را به‌جا نمی‌آورد درحالی‌که این نعمت‌ها قسمت هر فردی نمی‌شود.

این سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: جانبازان دفاع مقدس و مدافع حرم به همگان امید می‌دهند چراکه این افراد هرچند از برخی از نعمت‌های الهی محروم شده‌اند از نزد خداوند متعال شکرگزار هستند.

وی بابیان اینکه اقشار مختلف جامعه باید قدردان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند، مطرح کرد: باید خداوند متعال را شکر کنیم که با انقلاب اسلامی توانسته بسیاری از آموزه‌های دینی را در جامعه احیا و تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی یادآور شد: انسان‌ها باید نزد پروردگار خود سر تسلیم فرود آورده و تابع فرمان‌ها باشند؛ افرادی که به بهانه اعتراضات، به دین توهین کردند در گروه امت پیامبر اسلام(ص) نیستند.

وی از پوشاننده عیب‌ها بودن به‌عنوان یکی از ویژگی‌های برجسته خداوند متعال نام برد و گفت: خداوند برای هر انسان بر اساس عملکرد او رزق و روزی مشخصی می‌کند به همین علت نباید در این درگاه برای رسیدن به چیزی حرص بزنیم.