به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم سالروز ورود امام خمینی (ره) ظهر امروز با مداحی و ادعیه خوانی خانم خودکار و سخنرانی خانم شاه جعفری در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها برگزار شد.

در این مراسم خانم شاه جعفری قیام امام خمینی (ره) را ادامه قیام و انقلاب حضرت زهرا سلام‌الله علیها عنوان کرد، گفت: سیره سیاسی، اخلاقی و علمی امام خمینی (ره) بر اصول مستحکمی استوار بود و امام خمینی به پشتوانه دین بستر پیروزی انقلاب را فراهم کردند.

استاد حوزه علمیه خواهران بابیان اینکه امام خمینی (ره) با انقلاب، دین را به متن حکومت و جامعه وارد کردند، افزود: تا قبل از انقلاب، دین در متن حکومت و اداره جامعه جایگاهی نداشت و به‌عبارت‌دیگر سیاست از دین جدا بود.

شاه جعفری حضرت زهرا سلام‌الله علیها را احیاکننده مقام ولایت ‌و نخستین مدافع حریم ولایت عنوان کرد، گفت: امام خمینی(ره) نیز به تأسی از حضرت زهرا سلام‌الله علیها ولایت امام معصوم را در جامعه احیا کرده و با احیای سیره و سنت ائمه معصوم از حریم ولایت دفاع کرده و مدافع حریم ولایت شدند.

وی زمان‌شناسی و آگاهی به زمان را مهم‌ترین شاخصه امام خمینی (ره) ره در عرصه رهبری و مدیریتی انقلاب اسلامی عنوان کرد، گفت: اگر این شاخصه‌ها در وجود امام نبود، انقلاب در مدت کوتاهی با شکست یا بازگشت به عقب مواجه می‌شد.

استاد حوزه علمیه خواهران قاطعیت در تصمیم‌گیری را دیگر شاخصه امام خمینی(ره) دانست، یادآور شد: قاطعیت امام خمینی (ره) در اجرای دستورات دین انقلاب اسلامی را به یک انقلاب الگو و اسوه در عرصه جهانی تبدیل کرده است، انقلاب که تمامی ملت‌های مستضعف جهان تا امروز از برکات آن بهره‌مند شده‌اند.

شاه جعفری حضرت زهرا سلام‌الله علیها را احیاکننده مقام ولایت و نخستین مدافع حریم ولایت عنوان کرد، گفت: امام خمینی (ره) نیز به تأسی از حضرت زهرا سلام‌الله علیها ولایت امام معصوم را در جامعه احیا کرده و با احیای سیره و سنت ائمه معصوم از حریم ولایت دفاع کرده و مدافع حریم ولایت شدند.

وی زمان‌شناسی و آگاهی به زمان را مهم‌ترین شاخصه امام خمینی (ره) ره در عرصه رهبری و مدیریتی انقلاب اسلامی عنوان کرد، گفت: اگر این شاخصه‌ها در وجود امام نبود، انقلاب در مدت کوتاهی با شکست یا بازگشت به عقب مواجه می‌شد.

استاد حوزه علمیه خواهران قاطعیت در تصمیم‌گیری را دیگر شاخصه امام خمینی (ره) دانست، یادآور شد: قاطعیت امام خمینی (ره) در اجرای دستورات دین انقلاب اسلامی را به یک انقلاب الگو و اسوه در عرصه جهانی تبدیل کرده است، انقلاب که تمامی ملت‌های مستضعف جهان تا امروز از برکات آن بهره‌مند شده‌اند.(p1)