به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، امیر علی امیری، صاحب‌امتیاز سایت خبری تحلیلی تابناک به همراه هیئت تحریریه و دبیران سرویس این سایت در دیدار با معاون فرهنگی حرم بانوی کرامت گفت: تابناک از سال ۱۳۸۶ با بیش از ده سال سابقه در حال فعالیت است و در حال حاضر پربیننده‌ترین سایت فارسی زبان جهان می‌باشد و روزانه بین سه تا چهار میلیون مخاطب از این سایت بازدید می‌کنند.

صاحب‌امتیاز سایت تابناک افزود: این سایت تأثیرگذاری خوبی بین نخبگان و مسئولین جامعه دارد و اخبار این سایت از صحت‌وسقم بالایی برخوردار است و همین موضوع موجب اعتماد مخاطبین به این سایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محتوای این سایت مبتنی بر ارزش‌های انقلاب، منویات امام و رهبری، منافع ملی، اصول موردقبول انقلاب و جمهوری اسلامی تولید می‌شود و جناح‌ها و احزاب برای تأمین محتوای آن نقشی ندارند.

امیری در ادامه گفت: ازنظر مالی این سایت به‌صورت خصوصی اداره می‌شود و هزینه‌های خود را از طریق تبلیغات تأمین و از بودجه دولتی برخوردار نیست و وام‌دار هیچ حزب و جناح خاصی هم نیست و به‌صورت مستقل عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این سایت تلاش می‌کند در راستای فرهنگ‌سازی دینی، فرهنگی و اجتماعی تأمین محتوا نماید و عملکرد مسئولین را به‌صورت منصفانه و دلسوزانه نقد کند که در اکثر موارد هم از نقدهای منصفانه جواب مثبت گرفته است.

صاحب‌امتیاز سایت تابناک در پایان تأکید کرد: این سایت برای ارتقاء محتوای دینی و فرهنگی خود علاقه‌مند تعاملات بیشتر با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها است.(p2)