به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام و المسلمین محمد معرفت ظهر امروز در جلسه اعضای هیئت اندیشه ورز که به ریاست آیت الله سعیدی در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار شد، با اشاره به خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها در خطبه فدیکه می فرماید “شما هدف امر به معروف و نهی از منکر هستید”.

وی افزود: در صورت امکان و برای تقویت دست اندرکاران در زمینه امر به معروف و نهی از منکر خطبه فدکیه حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان خطبه امر به معروف و نهی از منکر نامیده شود چراکه شمولیت امر به معروف و نهی از منکر در این خطبه دیده می شود.

رایزن فرهنگی ایران در آفریقا با بیان اینکه مسائل مالی در حد نیاز در زمینه انجام فعالیت ها موثر است، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گام های موثر و تاثیرگذاری برداریم باید برای تامین هزینه در سطح کلان کشور اقداماتی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مبالغ نجومی فراوانی در کشور هزینه مواردی می شود که در راستای اهداف نظام نیست، عنوان کرد: بودجه ها باید تقسیم شود و قسمتی از آن به ستاد امر به معروف و نهی از منکر داده شود چرا که هدف نهضت همان نهضت عاشورا بوده و استواری نظام به اینگونه مسائل است.

حجت الاسلام والمسلمین معرفت ابراز کرد: امیدواریم حمایت های مادی و معنوی مسئولان را از ستاد امر به معروف و نهی از منکر مشاهده کنیم تا بتوانیم دراین زمینه گام های مطلوبی برداریم.(p2)