به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، آیت الله سید محمد سعیدی در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه نوروزی بهشت بانو در جمع خبرنگاران گفت: برپایی این نمایشگاه بر اساس شخصیت و رفتار و اهداف اهل بیت علیهم السلام به ویژه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها است.
وی با بیان این که تمام تلاش ما باید معرفی و نشر فرهنگ اهل بیت علیهم السلام باشد، گفت: فرهنگ اهل بیت علیهم السلام دارای ابعاد اخلاقی، رفتاری، اعتقادی، سیاسی، اقتصادی و… است که در این نمایشگاه جلوه هایی از آن به نمایش درآمده است.
وی افزود: در این نمایشگاه تلاش شده تا گوشه ای از فرهنگ ناب و اصیل اهل بیت علیهم السلام را که تنها فرهنگ نجات بخش است، در معرض دید قرار گیرد.
امام جمعه قم خاطرنشان کرد: برگزار کنندگان این نمایشگاه باید تلاش کنند که در غرفه ها این نگاه را برجسته کنند و از حالت بازدید صرف و سرگرمی دوری کنند.
وی با بیان این که مهم ترین هدف این نمایشگاه باید آشنا نمودن مردم با فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در قالب های گوناگون باشد، تصریح کرد: امید است این نمایشگاه، یک تبلیغ و رسانه ای گویا و نمایشی به روز و زنده از فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام باشد.
آیت الله سعیدی همچنین ضمن گرامیداشت حلول ماه رجب، مناسبت های مهمی که در این ایام وجود دارد، گفت: مناسبت های ماه رجب امسال با عید نوروز مقارن شده است و امیدواریم همه مردم سالی پر خیر و برکت داشته باشند.

خاطرنشان می شود نمایشگاه نوروزی بهشت بانو در ۴۳ غرفه ازجمله کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، سوغات فرهنگی، تست سلامت، خدمات مخابرات و تلفن همراه، ایستگاه جوایز، عکاس‌خانه، زیارت مجازی، رادیو نمایشگاه، احسان ماندگار و غرفه مسجد مقدس جمکران فعالیت می‌کند.
این نمایشگاه از روز سه‌شنبه، ۲۹ اسفندماه جاری تا ۱۳ فروردین ۹۷ به مدت ۱۴ روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ بعدازظهر ۱۷ عصر الی ۲۳ برپا خواهد بود.