به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم جشن میلاد امام سجاد علیه‌السلام شب گذشته با حضور پرشور زائران و مجاوران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به امامت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید شیعه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی اظهار کرد: اکنون دانشگاه‌های توانمندی همانند دانشگاه تهران را داریم که استعدادهای درخشان را پرورش می‌دهند اما هیچ‌کدام از این کارها هنر نیست، هنر این است که از پایین‌ترین انسان‌های جامعه، بالاترین انسان‌ها را تربیت کنند و دانشگاه‌ها باید این هنر را از امام سجاد علیه‌السلام بیاموزند چراکه ایشان انسان‌های عادی و ناتوان جامعه را به سمت خوبی‌ها و بالاترین درجات هدایت کردند.

همچنین، سیدعلی حسینی‌نژاد نیز از مداحان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نیز در شب میلاد امام سجاد علیه‌السلام در حرم مطهر به مولودی‌خوانی پرداخت.

یکشنبه‌شب هم‌زمان با دوم اردیبهشت‌ماه نیز حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر رفیعی عضو هیئت علمی جامعه‌المصطفی در شبستان امام خمینی(ره) به سخنرانی و حسن حیدرزاده به مناسبت شام میلاد امام سجاد علیه‌السلام به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

گفتنی است، طی ایام ولادت امام حسین، حضرت عباس و امام سجاد علیهماالسلام ویژه برنامه‌های مختلف از جمله جشن همراهی به همراه قرعه‌کشی سفر کربلای معلا و مشهد مقدس، مدیحه‌سرایی مداحان، اجرای گروه تواشیح و جُنگ شادی در صحن جامع فاطمی برگزار شده است.