به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، علی‌اصغر پیوندی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و امام‌جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، فعالیت‌های هلال‌احمر را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: فعالیت جمعیت هلال‌احمر بر اساس کار داوطلبانه صورت می‌گیرد.
وی افزود: نزدیک دو میلیون داوطلب در صنوف مختلف هلال‌احمر وجود دارند که کانون طلاب یکی از این رسته‌های داوطلبان جوان به شمار می‌رود.
رئیس جمعیت هلال‌احمر به اهداف این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر چهار هدف ازجمله کرامت انسانی و احترام به انسان‌ها که به‌عنوان شعار اولیه بر اساس آموزه‌های دینی و تعالیم اسلامی بوده را دنبال می‌کنیم، همچنین تلاش برای کاهش آلام در حوادث طبیعی، کمک به ارتقای سلامت در عرصه درمان و ترویج صلح و دوستی و پرهیز از خشونت چهار هدف جمعیت هلال‌احمر بوده که آن را دنبال می‌کنیم.
وی تأکید کرد: جمعیت هلال‌احمر اهدافی را برای خودتنظیم کرده است که مهم‌ترین هدف امداد و نجات است که به‌نوعی پیشانی کار هلال‌احمر است.
پیوندی به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره و عنوان کرد: فعالیت‌های بسیاری درزمینه فرهنگی و اجتماعی ازجمله بخش سازمان جوانان هلال‌احمر، تشکیل کانون‌های غنچه‌های هلال تا طلاب، دانشجویان، دانش آموزان و اساتید انجام‌شده است.(p1)