به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت السلام والمسلمین تهامی ظهر امروز در حاشیه دیدار آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) و امام جمعه قم از ندامتگاه مرکزی قم با اشاره به جایگاه ندامتگاه ها در جمهوری اسلامی اظهار داشت: در گذشته ندامتگاه ها از جایگاه مناسبی برخوردار نبودند اما اکنون در همه ندامتگاه ها مراسمات و جلسات خوبی برگزار می شود که نشان از جایگاه مناسب آنان دارد.

وی به رمز موفقیت ندامتگاه ها اشاره کرد و افزود: هماهنگی با نهاد ها و مراکز مربوط در استان، رمز موفقیت ندامتگاه ها به شمار می رود، اگر این هماهنگی ها صورت نمی گرفت اکنون در این جایگاه نبودیم.

مدیر کل زندان ها استان قم با بیان اینکه روحانیان باید در عرصه تبلیغی در ندامتگاه ها حضور داشته باشند، عنوان کرد: هرساله در مراسم های مختلف از قاریان بین المللی در این ندامتگاه ها استفاده می شود، امیدواریم امسال بتوانیم با حضور قاریان بین اللملی مراسم هایی را به ویژه در ماه مبارک رمضان در این ندامتگاه برگزار کنیم.

وی به برقراری ارتباط مستمر و مداوم بین آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) و ندامتگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری برخی از برنامه ها و آیین های مذهبی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در ندامتگاه مورد استقبال است و تاثیر زیادی بر افراد دارد.

حجت الاسلام والمسلمین تهامی تصریح کرد: امیدواریم با دستور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) بتوانیم برنامه های امسال را متفاوت تر از سال گذشته اجرا و برگزار کنیم.(p1)