به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، قاسم بابایی طی گفت‌وگویی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان از برگزاری برنامه هنری “مشق ضیافت” خبر داد و اظهار داشت: انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان قم به همت سازمان بسیج هنرمندان استان ضیافت هنری با حضور خوشنویسان قمی در ماه رمضان برگزار می‌کند.

وی افزود: برنامه “مشق ضیافت” هر روز پس از اقامه نماز ظهر و عصر در حاشیه مراسم باشکوه جزء خوانی قرآن کریم در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود و خوشنویسان قمی در این برنامه به خطاطی آیات قرآنی که در آن روز قرائت می‌شود می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان قم تصریح کرد: یکی از برنامه‌های بسیج هنرمندان استان در این خصوص استفاده از ظرفیت هنر نگارگری در کنار آثار خوشنویسی است و در پایان ماه رمضان نیز ۳۰ تابلو خوشنویسی از آیات قرآن کریم همراه با نگارگری تولید می‌شود.

بابایی ادامه داد: پس از اتمام ماه مبارک رمضان نیز قرار است نمایشگاهی با عنوان “مشق ضیافت” در یکی از گالری‌های استان قم برپا شود.

وی خاطر نشان کرد: هنرمندانی که تمایل به همکاری با انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان استان و شرکت در این ضیافت هنری را دارند می‌توانند به سازمان بسیج هنرمندان قم واقع در خیابان عمار یاسر بلوار تعاون مجتمع ادارات ساختمان ۹ دی طبقه نخست مراجعه کنند.