به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دارالشفای حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) ارتباط مطلوبی با دانشگاه علوم پزشکی قم دارد، اظهار کرد: این مجموعه درمانی نیز همانند دیگر مجموعه‌ها تابع قوانین و مقررات است تا بتواند به شیوه مطلوب خدمات درمانی مورد نیاز را به زائران ارائه دهد.

وی با بیان اینکه با وجود هماهنگی مطلوب اما تاکنون حمایت مالی خاصی از سوی مجموعه‌های دولتی نداشته‌ایم، اضافه کرد: درمانگاه حرم مطهر نزدیک‌ترین مرکز درمانی برای زائران حرم مطهر است به همین علت پاسخ‌گوی حجم قابل توجهی از مراجعات است.

مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تاکید بر اینکه کلیه هزینه‌های درالشفای حضرت معصومه سلام‌الله علیها با استفاده از منابع آستان مقدس تامین می‌شود، تصریح کرد: روزانه یکی دو نفر از بیماران مراجعه کننده به این درمانگاه که وضعیت بسیار وخیمی دارند به بیمارستان‌های نزدیک اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مدیریت منابع انسانی بتوانیم برای خادمان افتخاری در برخی از بخش‌های درمانگاه که هزینه‌ها بالاست، تخفیف ویژه‌ای را ارائه دهیم.

عباسیان با اشاره به اینکه ماهانه به صورت میانگین مبلغ ۳۰ میلیون ریال برای کمک به درمان بیماران کم‌بضاعت هزینه می‌شود، عنوان کرد: در بخش دندانپزشکی نیز خدمات ویژه‌ای را به افراد نیازمند ارائه کرده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه پزشکان متخصص فعال در درمانگاه حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها نسبت به خدمت در این درمانگاه نگاه متفاوتی دارند، تصریح کرد: دستگاه سنوگرافی به مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان، دستگاه سی‌آر رادیولوژی به مبلغ ۷۲ میلیون تومان و دو یونیت دندانپزشکی با مشارکت پزشکان متخصص تهیه شده است.

(t1)