به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مهدی عباسیان طی گفت‌وگویی فعالیت پزشکان عمومی و متخصص در ساعت‌های مختلف شبانه‌‌روز در درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) را شرح داد و اظهار کرد: در همه بخش‌های تخصصی، همه روزه به غیر از روزهای تعطیل، یک پزشک صبح و یک پزشک بعدازظهر به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کنند.
وی افزود: بخش‌های تخصصی درمانگاه شامل اطفال، داخلی، قلب و عروق، پوست و مو، ارتوپد، مغز و اعصاب، چشم‌پزشکی، رادیولوژی، دندانپزشکی و زنان و زایمان است.
مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام ادامه داد: زمینه‌های توسعه بخش‌های تخصصی درمانگاه برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به زائران و مجاوران فراهم شده است و در همین راستا، در روزهای تعطیل نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم با توجه به نیاز بیماران برخی از پزشکان متخصص در درمانگاه حضور یابند.
وی با بیان این‌که در بخش دندانپزشکی نیز ۲۲ دندانپزشک عمومی و متخصص در دو شیفت صبح و عصر ارائه خدمت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در بخش چشم‌پزشکی پزشکان چهار روز در هفته بیماران را ویزیت می‌کنند و در بخش رادیولوژی شش متخصص در طول ماه به مراجعه‌کنندگان ارائه خدمات‌ دارند.
عباسیان گفت: در بخش عمومی نیز ۱۰ پزشک به صورت شبانه‌روزی در درمانگاه ارائه خدمت می‌کنند و این در حالی است که پزشکان عمومی و متخصص بسیاری درخواست خدمت‌رسانی در درمانگاه کریمه اهل‌بیت(س) را دارند که با توسعه درمانگاه در آینده‌ای نزدیک از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: در بخش زنان، کارشناس مامایی در دو شیفت صبح و عصر حضور دارد و متخصص زنان و زایمان نیز ۶ روز در هفته در درمانگاه بیماران را ویزیت می‌کند و یک روز در ماه نیز خانم رضایی فوق تخصص نازایی از تهران برای درمان بیماران در درمانگاه مستقر می‌شود که این خدمت فوق تخصصی فقط در دارالشفای کریمه اهل‌بیت(س) ارائه می‌شود.