به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بندانی نیشابوری شب گذشته در  شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر (س) با اشاره به عظمت و جایگاه قبرستان بقیع اظهار داشت: قسمتی از قبرستان بقیع مزار امامان حسن مجتبی، سجاد، محمدباقر و جعفر صادق علهیم السلام بوده است.

وی افزود: سال ۴۹۵ هجری قبر چهار امام معصوم شیعیان دارای  ضریح فولادی ساخت اصفهان بود که بنای آن را فردی قمی گذاشته بود.

استاد حوزه علمیه بابیان اینکه درگذشته قبری میان بیت الاحزان منصوب به صدیقه طاهره (س) وجود داشت که دشمنان آن را ویران کرده‌اند، تصریح کرد: کتب تاریخی نقل می‌کند که دشمنان درگذشته درصدد ویران کردن کعبه و حتی حرم امام رضا علیه‌السلام بوده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان برای از بین بردن مسلمانان و شیعیان دست به فعالیت‌های گسترده‌ای می‌زدند اما موفق به انجام آن نمی‌شدند درنتیجه تصمیم گرفتند تا طلبه‌ای از مذهب شیعه برای انجام مأموریت خود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بندانی نیشابوری تأکید کرد: مستر همفر می‌گوید بعد از پیدا کردن طلبه‌ای مغرور به نام محمد بن عبدالوهاب از خود شیعیان چهارصد نفر را مرید این طلبه قراردادیم و چنان ازنظر اعتقادی مغز او را شست‌وشو دادیم که برادرش سلیمان بن عبدالوهاب در کتابی که علیه او نوشته است برادرم در مسجد فردی را به جرم صلوات فرستادن به پیامبر(ص) اعدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و تشیع خیانت‌های فراوانی کردند و از نخستین اقداماتشان از بین بردن بسیاری از دستاوردهای شیعیان نسبت به ظواهر آثار عترت(ع) است که در اوج آن‌ها تخریب قبور چهار امام بزرگوار شیعه در بقیع قرار دارد.(p2)