به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، هادی محمودنژاد پیش از ظهر امروز در دیدار خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با آیت‌الله سعیدی که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به اینکه طی سه ماه اخیر هماهنگی‌های مختلفی برای آماده‌سازی زیرساخت‌های موکب حرم مطهر انجام شده است، اظهار کرد: کمبودهای موکب و زیرساخت‌های مورد نیاز شناسایی‌شده است.

وی اضافه کرد: در تامین تأسیسات برق و بخش مکانیکی نیز مشکلاتی داشته که رفع آن‌ها را در دستور کار قرار داده‌ایم، اکنون به دنبال رفع مشکلات هستیم تا در نزدیکی اربعین مشکل خاصی نداشته باشیم.

معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از جابه‌جایی موتورخانه موکب یاد کرد و گفت: طی دو هفته اخیر مقدمات لازم برای رفع کمبود فضاهای خدماتی از جمله  ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام فراهم شده است و کار اجرایی از هفته آینده دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه خدمات‌رسانی به زائران پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم با تعریف وظایف و کنترل نیروهای مورد نیاز  بتوانیم اربعین متفاوتی را رقم بزنیم.

همچنین،مسئول امور فرهنگی خواهران حرم مطهر با اشاره به اینکه حضور بانوان باید در موکب امسال پررنگ‌تر باشد، اظهار کرد: موکب‌های مختلف در مسیر اربعین حسینی خدمات رفاهی را در اختیار زائران قرار می‌دهد اما وجه تمایز آستان مقدس پرداختن به فعالیت‌های فرهنگی است.

مریم شهبازی خاطرنشان کرد: کمبود نیرو در دو سال گذشته در بخش بانوان از اجرای گسترده برنامه‌ها جلوگیری کرده است که امیدواریم با افزایش نیروهای این بخش بتوانیم به نتایج قابل توجهی برسیم.