به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی در این مراسم گفت: رادیو سراسری زیارت، رادیویی مستقل و سراسری و متعلق به اهل‌بیت(س) است.
محسن نصرپور ادامه داد: رادیو زیارت رادیویی ۲۴ ساعته و تخصصی است باهدف توسعه و تقویت اطلاعات مردم در حوزه زیارت راه‌اندازی می‌شود و روزانه با افراد و قطب‌های فرهنگی و مکان‌های مقدس سراسر کشور ارتباط برقرار می‌کند.
بر اساس این گزارش، متن پیام آیت‌الله سعیدی به مناسبت آغاز رسمی فعالیت رادیو زیارت بدین شرح می‌باشد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا امام الرئوف، علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء
صلی الله علیک یا سیدتی و مولاتی یا فاطمه المعصومه بنت موسی بن جعفر و رحمه الله وبرکاته
السلام علیک یا احمدبن موسی الکاظم سلام الله علیهما
بعدالتحیه السلام محضر مجاوران امام ثامن ضامن، امام رضا علیه‌السلام و خادمان رسانه‌ای حضرات معصومین و اهل‌بیت نبی مکرم اسلام صلی‌الله علیه وآله و سلم در آستانه دهه فرخنده کرامت، آغاز به کار رسمی رادیو سراسری زیارت که رسالت نشر معارف ارزشمند رضوی، فاطمی و اهل‌بیتی را در دستور کار دارد تبریک می‌گویم.
در عصر حاضر و در این روزگار پرهیاهو سه محور اصلی در دستور کار شما قرار خواهد داشت. محور موضوع یابی، محور تولید و محور اثربخشی بر جامعه هدف.
قطعاً برای مدیریت افکار در حوزه رسالت پیش رو از حیث محتوا یک تفکر عمیق برگرفته از معارف قرآن و اهل‌بیت صلوات الله علیهم اجمعین و رهنمودهای مقام معظم رهبری، علما و مراجع، اندیشمندان و نخبگان عصر و از حیث تولید و ارائه، بهره‌مندی از شیوه‌های نوین و کارآمد و هنرمندانه و یک مهندسی چندوجهی برای نیل به هدف سوم یعنی اثربخشی، لازم و ضروری است.
تمامی خادمان رسانه‌ای در رادیو سراسری زیارت را به رعایت تقوا، اخلاص در عمل و اتقان در اخبار و مطالب سفارش می‌کنم و از جوار بارگاه نورانی اخت الرضا مریم آل طاها، کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها دعاگوی شما خواهم بود.
مجد و عظمت اسلام و مسلمین، سلامتی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و موفقیت شما عزیزان را از حضرت رحمان و رحیم خواستارم.
سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس قم
بیستم شوال المکرم ۱۴۳۹ مصادف با سیزدهم تیرماه ۱۳۹۷