به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین بندانی نیشابوری شب گذشته طی سخنانی بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در جمع زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در شبستان امام خمینی(ره) با اشاره به اینکه محبت به اهل‌بیت(ع) موجب بخشش گناهان می‌شود، اظهار کرد: هر فردی نزد این خاندان عصمت و طهارت به آموزه‌های دینی آگاه شود و به آن‌ها عمل کند، به سعادت در دنیا و آخرت خواهد رسید.

وی با بیان اینکه رسیدن به اجر و پاداش معنوی نیازمند دوری از امور عادی زندگی نیست، اضافه کرد: برخی از اذکار همانند تسبیحات حضرت زهرا سلام‌الله علیها با وجود اینکه زمان زیادی را از ما نمی‌گیرد اما بسیاری را گناهان و مشکلات را رفع می‌کند.

این سخنران مذهبی خاطرنشان کرد: زیارت معصومین(ع) انسان را پاک و مطهر می‌کند اما فرد زائر باید مراقب باشد تا پاکیزگی خود را بعد از زیارت نیز حفظ کند.

وی با تاکید بر اینکه بر اساس روایات مختلف در دورانی ربا در میان انسان‌ها بسیار زیاد می‌شوند، تصریح کرد: برخی ربا می‌گیرند و برخی دیگر ربا می‌دهند و گروه سوم نیز افرادی هستند که ناخواسته گرفتار ربا می‌شوند به عنوان نمونه پای سفره به دست آمده از ربا حضور می‌یابند.(p1)