مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه یکی از زیرمجموعه های واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) واحد مراسمات است، گفت: اجرای برنامه های روزانه و مناسبتی رواق حضرت خدیجه و همچنین اجرای دوره های کوتاه مدت از وظایف واحد مراسمات است.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر واحد مراسمات در کناراجرای برنامه های روازنه از پنج سال گذشته مشغول اجرای طرح حزب خوانی و ختم روزانه قرآن کریم است، افزود: روازنه نزدیک به ۱۱۰ تا ۲۰۰ نفر خواهر در برنامه حزب خوانی و ختم روزانه قرآن کریم شرکت می کنند و در بیشتر موارد روزانه دو ختم قرآن در رواق حضرت خدیجه(س) انجام می شود.

وی افزود: ثواب این ختم قرآن به روح ملکوتی حضرت معصومه(س) اهل بیت(ع) و شهدا و مجاهدان راه اسلام اهدا می شود.

مسئول واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند همه روزه یک ربع بعد از نماز ظهر و عصر به رواق حضرت خدیجه(س) مراجعه کرده و دراین برنامه معنوی شرکت کنند.

مریم شهبازی ترویج و نهادینه سازی فرهنگ قرآن خوانی و انس با قرآن را ازاهداف برگزاری و اجرای این طرح معنوی و آسمانی در آستان حضرت معصومه(س) عنوان کرد.

وی یادآور شد: تاکنون استقبال خوبی از سوی زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از این طرح صورت گرفته و امید است که این طرح در آینده ای نزدیک به یکی از الگوهای فرهنگی در بقاع متبرکه و حرم امامان معصوم (ع) و امام زادگان تبدیل شود.