به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه فرهنگی و سخنرانی ها رواق خواهران ( حضرت خدیجه سلام الله علیها) در هفته جاری برای بانوان اعلام شد.

مراسم سخنرانی روز شنبه آستان حضرت معصومه(س) با حضور خانم سلطانی و مداحی خانم عظیمی در نوبت صبح و مداحی خانم حسینی در نوبت عصر برگزار شد.

همچنین مراسم روز یکشنبه رواق حضرت خدیجه(س) با مداحی خانم کوه کن و سخنرانی خانم روحانی با محوریت بیان احکام شرعی برگزار شد و در نوبت عصر هم خانم شیرازی با بیان کرامات حضرت معصومه(س) سخنرانی کردند و پس از آیین سخنرانی، مراسم مداحی با حضور خانم نادری برگزار شد.

مراسم روز دوشنبه رواق حضرت خدیجه(س) در نوبت صبح با سخنرانی خانم ملکوتی در مورد مقام شفاعت حضرت معصومه(س) برگزار شده و همچنین مداحی این مراسم را خانم باقری برعهده دارند و در نوبت عصر هم خانم خودکار برای بانوان در مدح کریمه اهل بیت(ع) ابیاتی را قرائت خواهند کرد.

سخنرانی دینی روز سه شنبه رواق حضرت خدیجه (س) را خانم دریابادی با محوریت بیان سیره حضرت معصومه(س) برای بانوان زائر و مجاوران آستان بانوی کریمه برعهده خواهند داشت و مداحی این مراسم با حضور خانم دهقان انجام خواهد شد.

همچنین در نوبت عصر سه شنبه، خانم مومنی حبیب آبادی با تبیین دلایل ازدواج نکردن حضرت معصومه(س) برای بانوان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

روز چهاشنبه خانم رضایی برای بانوان زیارت حضرت معصومه(س) را تلاوت کرده و در نوبت عصر هم خانم مظفری جایگاه حضرت معصومه(س) را در نزد علما و مراجع برای حاضران در وراق حضرت خدیجه(س) تبیین خواهند کرد.

مراسم سخنرانی روز پنجشنبه رواق خواهران نیز با سخنرانی خانم احمد پور و با مداحی خانم رضایی انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است، که برنامه های رواق خواهران( رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها) در نوبت صبح از ساعت ۱۰ صبح و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ آغاز می شود و همچنین همزمان با ایام معصومیه مسابقات فرهنگی با محوریت شخصیت حضرت معصومه(س) در رواق حضرت خدیجه(س) برگزار خواهد شد.