مسئول واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه محتوا بیشترین نقش را در امر تربیت و آموزش به کودکان و نوجوانان دارد، گفت: تولید محتوای دینی تمامی بسته های آموزشی رواق کودک و نوجوان توسط کارشناسان این واحد صورت می گیرد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه امروز محتوا و تولید محتوای دینی در امر تربیت دینی کودک و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه بیشترین نقش را دارد، گفت: تمامی محتواهای آموزشی که درآستان حضرت معصومه(س) به خصوص در رواق کودک و نوجوان مورد استفاده قرار می گیرد توسط خدام و کارشناسان این واحد تولید می شود.

مسئول واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) افزود: اولویت کارشناسان آستان حضرت معصومه(س) برای تولید محتوا، سیره پیامبر(ص)، اهل بیت(ع) و سیره بزرگان دینی و آیات قرآن کریم و به عبارت دیگر توجه به سنت و کتاب الله است.

وی با تاکید براینکه واحد فرهنگی آستان حضرت معصومه(س) در صورت تقاضای مدارس و مهدهای کودک در داخل و خارج از استان قم، آمادگی ارائه محتوا و جزوه های آموزشی را به آنها دارد، تصریح کرد: تمامی محتواهای دینی تولید شده در حرم به تایید کارشناسان برجسته و مجرب در حوزه تربیت و ورانشناسی کودک رسیده و پس ازآن این بسته ها و محتواهای آموزشی به صورت گسترده و انبوه برای چاپ ارسال می شوند.

شهبازی ادامه داد: توجه به معیارهای دینی و سیره رسول الله در امر تربیت کودک و نوجوان از مهم ترین ملاک های تولید محتوا در آستان حضرت معصومه(س) بوده به همین دلیل از آن جایی که این محتوا به جهت ابعاد مختلف همگام با نیازهای کودکان و نوجوانان است همواره با استقبال خوب آنها مواجه می شود.

وی یادآور شد: سعی شده در این محتواها و بسته های آموزشی از طریق مفاهیم اصول بنیادین به صورت مستقیم و غیر مستقیم به کودکان آموزش داده شود.