به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: این گروه های وحشی زنان بی دفاع ایزدی را در غل و زنجیر کرده و به عنوان برده جنسی به فروش می رسانند و دنیا باید بداند اینها هیچ ارتباطی با اسلام ندارند.
وی ادامه داد: از سوی دیگر کسانی که مدعی خادم الحرمین هستند، امسال هشت هزار نفر در منا به خاطر سوء مدیریت آنها کشته شدند و آنها نه تنها عذرخواهی ساده نکردند بلکه از ابراز همدردی با حتی یکی خانواده داغدیده نیز خودداری کردند.
وی ادامه داد: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سرشار از علم و معرفت، کرامت، ایثار، لطافت ، گذشت، اخلاق اسلامی و انسانی بودند و باید سبک و سیره آنها در زندگی مسلمانان پیاده شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی افزود: اگر قرار است دین مبین اسلام حاکمیت جهانی پیدا کند تنها راه آن پیاده کردن اخلاق و سبک زندگانی خاندان پیامبر و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در زندگی است و ما باید در این مسیر کوشا باشیم.
وی ادامه داد: در کنار این وحشی گری ها و بی تفاوتی ها، امت شیعه خصوصا ملت ایران در دو ماه صفر و محرم به طور پیوسته هر چه داشتند در راه اهل بیت (ع) در طبع اخلاص گذاشتند، مردم در مراسم باشکوه در روز عاشورا وتاسوعا، اربعین حسینی و جمعیت میلیونی در مراسم عزاداری ائمه اطهار(ع) وپیامبر رحمت، عشق و ارادت خود را به خاندان پیامبر (ص) به نمایش گذاشتند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی گفت: اهل بیت عصمت و طهارت تمام تلاش خود را برای نجات مردم از گمراهی و ضلالت به کار گرفتند و در این مسیر سختی های زیادی را متحمل شدند و حاکمان جور اجازه نمی دادند این خاندان اهل بیت در میان مردم باشند.