به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام جواد بهشتی پور گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، آیین سخنرانی حرم بانوی کرامت پیش از ظهر با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین واضحی، احمد پور و شاهرودی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه زمزم معرفت، با موضوعات مختلف دینی و معرفتی با حضور اساتید و فضلای حوزه گفت: در هفته جاری این برنامه با حضور حجج اسلام وحید پور، رضایی قمی، رستم نژاد، ملکی و محمدی در تمامی روزهای هفته برگزار می شود.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس ادامه داد: در هفته جاری، بعد از نماز مغرب و عشا حجج اسلام والمسلمین ماندگاری، حسینی قمی، اویسی، رفیعی و فرحزاد در شبستان امام خمینی(ره) به ایراد سخن می پردازند.

وی قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج حسن شالبافان در روز پنجشنبه (۹۵/۲/۹) بعد از نماز صبح، قرائت دعای کمیل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی حاج مهدی سلحشور بعد از نماز عشا و قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام شهیدی (پنجشنبه) ساعت ۲۲:۳۰ را از دیگر برنامه های حرم مطهر عنوان کرد.

حجت الاسلام بهشتی پور در پایان افزود: دعای ندبه این هفته حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام رزاقی و مداحی حاج علی مالکی نژاد در روز جمعه، دهم اردیبهشت ماه سال جاری بعد از نماز صبح در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می شود.