خانم شهبازی، در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با اعلام این خبر گفت: از برگزاری کارگاه فضای مجازی ویژه دختران نوجوانان در آستان حضرت معصومه(س) خبر داد.

وی افزود: کارگاه سواد رسانه ای ویژه دختران از ۲۹ مهرماه آغاز شده و تدریس این کارگاه را خانم داغمه چی بر عهده دارند.

مسئول واحد فرهنگی خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) تصریح کرد: کارگاه آموزشی «تکنولوژی روز دنیا» نیز  از ۶ آبان ماه آغاز شده و تدریس این کارگاه آموزشی را خانم ناصر معدلی بر عهده دارد.

خانم شهبازی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی« سازمان جاسوسیnsa » ویژه دختران نوجوان در آستان کریمه اهل بیت(ع) گفت: تدریس این کارگاه آموزشی توسط خانم رستم خانی انجام خواهد شد.

وی افزود: کارگاه آموزشی« شبکه اجتماعی و آسیب و راهکار» از دیگر دوره های مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برای دختران نوجوان است که شروع این کارگاه ۱۳ آبان ماه بوده و تدریس آن را خانم صافی بر عهده دارد.

مسئول واحد فرهنگی خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع)با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی « امنیت فضای مجازی و آسیب های شبکه« پردازش تصویر و متن» برای دختران نوجوان در آستان حضرت معصومه(س) افزود: تدریس این دوره معارفی را خانم زعلی بر عهده خواهد داشت.

خانم شهبازی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی« معرفی شبکه‌های ماهواره ای»،«سینمای هالیوود و آخر الزمان»، « نقد انیمیش های روز دنیا، ادامه داد: این کارگاه های معارفی در تاریخ های ۴،۱۱و ۱۸ آذرماه برای دختران برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه های معارفی «جنگ نرم»  و « اصول زنجیره ای مدیریت رسانه» با حضور خانم عبدی و خانم احد نژاد در شبستان نجمه خاتون(س) خبر داد، گفت: این دوره های معارفی و کارگاه های آموزشی در تاریخ ۲۵ آذر و ۲ دی ماه سال جاری در شبستان نجمه خاتون(س) و مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برای دختران نوجوان برگزار خواهد شد.

مسئول واحد فرهنگی خواهران مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با تأکید به برگزاری دوره های معنویت رهایی بخش و تولد معنوی در ترم پاییز برای دختران نوجوان، یادآور شد: دختران علاقه‌مند برای ثبت نام در این دوره ها می‌توانند به شبستان نجمه خاتون(س) واحد معارف مراجعه کرده و یا با شماره های ۳۷۱۷۵۵۰۵ و ۳۷۱۷۵۴۱۰ تماس بگیرند.

لازم به ذکر است، به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهینامه پایان دوره از سوی آستان حضرت معصومه(س) اعطا خواهد شد.