به گزارش ستاد خبری موکب آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام مهندس سعید سیاهلویی گفت: یک اکیپ مجرب به همراه تمامی تجهیزات در عمود ۱۰۸۰ مخصوص ارائه خدمات فناوری اطلاعات و رسانه و خدمات زائر مستقر شده است و خدمات مختلفی را در این راستا به صورت شبانه‌روزی ارائه می‌دهد

مدیر فناوری اطلاعات آستان مقدس افزود: خدماتی که در این موکب ارائه می‌شود شامل خدمت به رسانه‌های مستقر در موکب آستان مقدس و رسانه‌های مختلفی دیگر که به‌صورت عبوری در عمود ۱۰۸۰ مستقر می‌شوند و قصد تهیه مستند از اکیپ‌های اربعینی دارند را می‌شود.

وی اضافه کرد: خدمت به همکاران و خادمان مستقر در موکب و همچنین خدمات رسانی به زائرین و رسانه‌های مختلف صدا و سیما نیز به عهده‌ی فناوری اطلاعات آستان مقدس می‌باشد.

سیاهلویی با اشاره با مشکلات زیرساختی کشور عراق خاطرنشان کرد: به‌علت محدودیت امکانات و نیاز زائران به اینترنت متاسفانه مشکلات زیادی به‌وجود آمده، اما در عین حال توانسته‌ایم خدمات مناسبی را در موکب آستان مقدس ارائه کنیم.

وی در پایان گفت: مرکز فناوری اطلاعات آستان مقدس با انتقال دستگاه‌های تصویری برای پوشش مراسم پیاده‌روی اربعین و تلاش شبانه‌روزی توانست اخبار اربعین را به‌صورت لحظه به لحظه پوشش دهد.