به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، پنجمین همایش کریمه اهل بیت(س) با عنوان «اخت الرضا» از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان و کانون فرهنگی هنری تخصصی سجادیه برگزار می‌شود.

پنجمین همایش کریمه اهل بیت(س) با موضوعات «شخصیت ارزشمند حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها»، «زیارت»، «حجاب و عفاف»، «نماز» و … در دو بخش «تولید نماهنگ» و «نشریه الکترونیک» برگزار می‌شود، همچنین یک بخش ویژه برای این همایش در نظر گرفته شده است.

در بخش ویژه همایش، مساجدی که برنامه‌های محتوایی متنوع و خلاقانه پیرامون شخصیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار کنند و گزارش مکتوب و تصویری خود را به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خود تحویل دهند، ارزیابی و ۱۴ مسجد برگزیده تجلیل می‌شوند.

علاقمندان به تولید «نماهنگ» می‌توانند اثر خود را در حداقل ۳ و حداکثر ۷ دقیقه تولید کنند؛ اثر باید با فرمت mp4 و AVI و در صورت حجم بالای فایل در قالب لوح فشرده ارسال شود.

در بخش «طراحی نشریه الکترونیک» باید نشریه در حداقل ۲ و حداکثر ۴ صفحه ایجاد شده باشد و با فرمت PDF ارسال شود؛ تیتر و لید، گزارش، گفت و گو، عکس، سرمقاله، طراحی و گرافیک از جمله ملاک‌های داوری این بخش است.

شرکت کنندگان در این همایش می‌توانند آثار خود در بخش «کلیپ» و «نشریه» را تا ۹ دی سال جاری و گزارش فعالیت مساجد را تا ۵ بهمن به دبیرخانه همایش ارسال کنند. همچنین می‌توانند آثار خود را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۹۱۱۴۵۱۵۳ و یا پست الکترونیک به نشانی hormozgan@iran.ir ارسال کنند و یا به دبیرخانه همایش واقع در بندرعباس، بلوار پاسداران، نرسیده به سه راه هتل هما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ارسال کنند.

علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۶-۰۷۶۳۳۵۵۵۱۸۵ تماس بگیرند.

یادآور می‌شود که پنجمین همایش کریمه اهل بیت (س) همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در بندرعباس برگزار می‌شود.