به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، در این مراسم که صبح امروز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی، معاون فرهنگی آستان مقدس گفت: بر اساس روایات، یکی از عوامل شرافت و کرامت انسان ها، خدمت به خلق الله و خدمت به مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به خدمت خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به زائران حسینی در آیین بزرگ پیاده روی اربعین  گفت: موکب آستان مقدس با حضور خادمان حرم کریمه اهل بیت(س) به خدمت رسانی پرداخت که در این مسیر جمعیت هلال احمر، شهرداری و اتحادیه سوهانپزان قم و دیگر اقشار حضور فعالی در این موکب داشتند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه علیهالاسلام افزود: کاری که در اربعین حسینی در مواکب انجام شد، نشان داد که در عرصه خدمت رسانی، ظرفیت بزرگی در پیش روی محبان اهل بیت(ع) است؛ چراکه مقام امام حسین علیه السلام و زائران این امام همام، مقام بسیار رفیعی است.

وی جمع شدن مردم به زیر پرچم اهل بیت(ع) را از برکات جایگاه امامت و ولایت عنوان کرد و گفت: اربعین حسینی و حضور میلیونی زائران در این مسیر و خدمت رسانی کریمانه موکب ها، حرکتی بی سابقه را در عالم بشریت رقم زده است که باید درباره آن بسیار سخن گفت.