مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: کسانیکه حد نصاب نمره قبولی را در این آزمون ها کسب کنند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد و می توانند در دوره های دیگر ثبت نام نمایند.

علی اصغر کارشناس در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: بیست و یکمین آزمون از دوره های آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع) در ۲۴ دیماه در دو نوبت صبح و عصر همزمان ویژه خواهران و برادران در شبستان نجمه خاتون برگزار شد.
مسئول آموزش های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت کردند و جهت اطلاع از نتایج آزمون، شرکت کنندگان می توانند همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۴ به مرکز قرآن و حدیث مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس حاصل نمایند.
وی اضافه کرد: کسانیکه حد نصاب نمره قبولی را در این آزمون ها کسب کنند گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد و می توانند در دوره های دیگر ثبت نام نمایند.
کارشناس خاطر نشان کرد: آزمون بعدی دوره های آموزش غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث در دو نوبت صبح و عصر به طور همزمان ویژه خواهران و برادران با موضوعات مختلفی که قبلا ارائه شده در ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود.
انتهای پیام /۱۱۰