آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و شهدای مظلوم انقلاب بحرین به همت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه  سلام الله علیها آیین بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و شهدای مظلوم انقلاب بحرین به همت تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد.

بر اساس این گزارش حضرات آیات علوی گرگانی و شبیری زنجانی و آیات حسینی بوشهری، علوی بروجردی و خرازی نیز در این مراسم حاضر و به ساحت مقدس شهدا ادای احترام کردند.

گفتنی است اکیپ‌های آتش‌نشانی به همراه جمعی از مأموران نیروی انتظامی و مسؤولان شهرداری در این مراسم در کنار خیل عظیم مردمی و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به شهدای آتش‌نشان و شهدای بحرین ادای احترام کردند.

خاطرنشان می‌شود حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی که سخنرانی این مراسم را بر عهده داشت بابیان این‌که در منابع معتبر شیعه و سنی برخی از کنش‌های اجتماعی به‌عنوان فعالیت‌های معیار توصیف‌شده است، عنوان داشت: فداکاری و ایثار آتش‌نشان‌ها از مصادیق فعالیت‌های سخت اجتماعی است که نمی‌توان برای آن جایگاه و یا مزد مادی توصیف کرد.

لازم به ذکر است این مراسم با تلاوت آیاتی از قران کریم شروع و با مداحی مداح اهل‌بیت سید رضا نریمانی پایان یافت.

انتهای پیام/۱۱۲