مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از تمدید ثبت نام دوره معارفی سبک زندگی اهل بیت(ع) تا ۱۵ بهمن ماه خبرداد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، گفت: تدریس این دوره معارفی را خانم مجیدی، از اساتید حوزه علیمه خواهران، پژوهشگر و کارشناس ارشد تاریخ تشییع بر عهده دارد و در این دوره ابعاد زندگی شخصی و خانوادگی اهل بیت(ع) برای بانوان تبیین خواهد شد.

مسئول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها همچنین از تمدید ثبت نام دوره های شیطانی شناسی در قرآن با تدریس حجت الاسلام حکیمی، مطالعات انیمیشن ویژه نوجوانان و بزرگسالان و دوره های تدبر در قرآن کریم و مهدویت و آخر الزمان خبرداد.

شهبازی با بیان اینکه ظرفیت این دوره ها تکمیل نشده است، ادامه داد: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره ها می توانند به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها مراجعه کرده و یا با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس بگیرند.

وی یادآور شد: همچنین دوره های سواد رسانه، سازمان جاسوسیnsa، آشنایی با تکنولوژی روز دنیا، شبکه های اجتماعی آسیب ها و راهکارها، امنیت فضای مجازی و آسیب شبکه بر اقشار مختلف، معرفی شبکه های ماهواره ای، سینمای هالیوود و آخر الزمان، نقد انیمیشن، جنگ نرم، اصول زنجیره ای مدیریت رسانه از دیگر دوره های معارفی واحد فرهنگی است که ثبت نام آن تمدید شده است.

انتهای پیام ۱۱۲