مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) با برگزاری دوره «مصحف»، بانوان مسلط به ترجمه و تفسیر قرآن کریم را تربیت می کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، یکی از دوره های مهم و محوری مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) دوره مصحف است. این دوره به بانوان اختصاص داشته و بانوان شرکت کننده در این دوره با ترجمه و تفسیر تحت اللفظی قرآن کریم آشنا می شوند.

دوره مصحف در مدت سه تا چهار سال برای شرکت کنندگان با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

این دوره داری پیش نیاز بوده و شرکت کنندگان در این دوره قبل از حضور در دوره باید دوره ترجمه و مفاهیم و قرآن صاعد را در مرکز قرآن و حدیث با موفقیت به اتمام برسانند تا بتوانند در این دوره شرکت کنند.

کسانی که به موفق به حضور در این دوره شوند پس از اتمام دوره در زمینه تفسیر و ترجمه قرآن کریم تسلط کافی داشته و می توانند به عنوان مربی و مبلغ برای آموزش قرآن کریم به دیگر افراد اقدام کنند.

لازم به ذکر است؛ به شرکت کنندگان در دوره مصحف از سوی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) گواهینامه پایان دوره اعطا شده که این گواهی در تمامی مراکز قرآنی سراسر کشور معتبر و مورد تأیید است.

همچنین شروع این دوره در ترم زمستانی مرکز قرآن و حدیث از ۱۴ بهمن ماه خواهد بود و ثبت نام دوره جدید در بهار سال آینده انجام خواهد شد.

علاقه مندان برای نام نویسی و کسب اطلاع بیشتر می توانند باشماره تماس ۳۷۱۷۵۵۰۵ تماس حاصل نمایند. همچنین نحوه ثبت نام از طریق سایت آستان حضرت معصومه(س) و کانال تلگرامی مرکز قرآن و حدیث اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام ۱۱۲/