امام جمعه قم گفت: باید دهه فجر یادآور دو ماموریت الهی حضرت امام خمینی(ره) یعنی بندگی خدا و استکبار ستیزی باشد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز (شنبه) در دیدار اعضای کمیته های شورای هماهنگی تبلیغات استان قم و ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: یکی از نکاتی باید در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشخص و برجسته باشد و در کنار بندگی و ادای وظیفه عبد نسبت به خالق به آن توجه جدی شود، بحث استکبار ستیزی و اجنتاب از طاغوت است.
امام جمعه قم افزود: اتحاد و انسجام حول محور ولایت توانست مردم را در مقابل دشمنان به پیروزی برساند و کسانیکه بتوانند در مقابل استکبار و دشمن مقاومت کنند می توانند در اهداف خودشان موفق شوند.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: باید دهه فجر یادآور دو ماموریت الهی حضرت امام خمینی)ره) یعنی بندگی و استکبار ستیزی باشد و جریان هایی وجود دارد که می خواهند دشمنی و کینه ورزی آمریکا با ملت ایران به فراموشی سپرده شود.
وی با اشاره به تلاش دشمن جهت کمرنگ کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمن همیشه در آستانه ۲۲ بهمن تبلیغات سوء می کند و باید این آرزو را با خود به گور ببرند.
آیت الله سعیدی در ادامه اضافه کرد: بزرگداشت شهدا در دهه فجر باید گسترده تر انجام شود و یکی از پایه های اصلی این ایام الله باشد چرا که نهضت امام خمینی(ره) نیز بر پایه فداکاری های این شهدا بود.
امام جمعه قم خاطر نشان کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید رهاوردهای انقلاب به طور گسترده در پلاکاردها و تبیلغات شهری نمود داشته باشد.
وی در پایان با اشاره به شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: انتهای دهه فجر مصادف است با شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها که باید در ۲۲ بهمن ، مجاهدت های این بانو در تثبیت ولایت یادآوری شود.
لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار، مسئول شورای هماهنگی تبیلغات استان قم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان، نماینده حوزه علمیه قم، نماینده جامعه المصطفی، نماینده دفتر تبلیغات، نماینده سپاه پاسداران و دیگر نمایندگان حاضر در جلسه به ارائه گزارشات درخصوص فعالیت های انجام شده در دهه فجر پرداختند.
انتهای پیام /۱۱۰