نشست ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر نوروزی با حضورآیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، و نمایندگان ۷۰ دستگاه اجرایی استان در حرم کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سعیدی در این نشست گفت: زمان و مکان و حضور کمیته های ستاد تسهیلات زائرین همگی از جمله عواملی هستند که باعث می شود نسبت به زائر خدمات متنوع و بهتری ارائه داد.
امام جمعه قم افزود: فعالیت های فرهنگی در ایام نوروز باید بیشتر شود و انتظارات زائرین  در سطح شهر قم برآورده شود.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: اسکان یکی از مسائل و دلایل حضور بیشتر زائر در قم است و باید از لحاظ های دیگر طوری خدمات ارائه شود که دغدغه های زائرین برطرف شود.
آیت الله سعیدی اظهار داشت: کسبه محترم نسبت به زائرین و مسافرین انصاف داشته باشند تا مبادا خدای ناکرده خاطره تلخی در ذهن زائر بماند و باید نظارت و هماهنگی ها بین کمیته های بیشتر شود.
وی با تبیین ضرورت امنیت استان قم گفت: از لحاظ امنیت باید زائر احساس آرامش و امنیت کند و تلاش ها در این عرصه بیشتر شود و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها نیز فضای مناسبی را جهت زیارت زائر فراهم خواهد کرد.
خاطر نشان می شود در ابتدای نشست، سرهنگ پوربافرانی(رئیس راهنمایی رانندگی)، مهندس طلایی(رئیس جهاد کشاورزی)، حجت الاسلام مقدم(رئیس اوقاف)، سامع(خدمات شهری شهرداری قم)، دکتر گلفشان(رئیس امداد و نجات)، حسینی کاشانی(مدیر کل فرهنگ و ارشاد) و دیگر نمایندگان کمیته ها و دستگاه های مختلف اجرایی استان قم به ارائه گزارش ار فعالیت های اجرا شده در سطح شهر پرداختند و برنامه های نورورزی خود را تبیین کردند.
انتهای پیام /۱۱۰