مسئول شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانیِ اسلامی گفت: استاد ایرانی مقیم آمریکا جایزه  خود در این کنگره را به آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام اهدا کرد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام دکتر رضا غلامی، رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانیِ اسلامی صدرا و مسئول شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی علوم انسانیِ اسلامی در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی گفت: ورود فضلای حوزه و دانشگاه و همگرایی جهت پویایی این علوم و فراوری علمی مباحث یک نیاز جدی برای تحول این علوم است.
وی افزود: نسبت به آنچه که در گذشته بودیم خیلی پیشرفت داشته ایم اما نسبت به آنچه باید باشیم هنوز خیلی فاصله داریم و استفاده از تجربیات اساتید فن در حوزه اقتصاد اسلامی، روانشناسی اسلامی و… که در سطح جهانی نظریه پرداز هستند در این مرکز پژوهشی نسبت به گذشته بیشتر شده است.
رئیس مرکز پژوهش های علوم انسانیِ اسلامی صدرا خاطر نشان کرد: برگزای نشست های تخصصی، برگزاری کنگره بین المللی علوم انسانیِ اسلامی، تدوین مقالات و نظریه پردازی از جمله اقداماتی است که تا کنون در این مرکز انجام شده است.
خاطر نشان می شود در ادامه دیدار، دکتر عطاءالله رفیعی آتانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و دبیر علمی کنگره بین‌المللی علوم انسانیِ اسلامی ضمن ارائه گزارشی از روند چگونگی برگزاری نشست ها و برگزاری سومین کنگره بین المللی علوم انسانیِ اسلامی از استقبال اساتید طراز اول نظریه پرداز در حوزه اقتصاد اسلامی و روانشناسی نسبت به ارسال مقالات توضیحاتی ارائه نمود.
خاطر نشان می شود در انتهای دیدار، جایزه برگزیده سومین کنگره بین المللی علوم انسانیِ اسلامی شامل ۲۰ سکه تمام بهارآزادی و لوح زرین، که به دکتر عباس میرآخور، ایرانیِ مقیم آمریکا، که با بیشترین حجم از فعالیت‌های کیفیِ تحقیقی در ابعاد و زوایای گوناگون اقتصاد اسلامی، آن هم بر اساس منابع اصیل اسلامی یعنی قرآن و سنت، تعلق گرفته بود طبق توصیه این استاد به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، اهداء شد.
انتهای پیام /۱۱۰