پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها: یک سال گذشت و باز هم سالی از پیمانه عمر کم شد اما به ثانیه ظهور نرسیدم. ثانیه هایی که به هزار سال رسیده است اما به پایان نرسیده است.

داشتم فکر می کردم آیا حضرت معصومه سلام الله علیها نیز به ثانیه ظهور نرسید. دیدم اشتباه می کنم بانو به ثانیه ظهور رسیده است و ظهور را درک است زیرا اگر ظهور را درک نمی کرد با کمترین سن و با آن همه خطرات راهی نمی شد تا از ولی خدا دفاع کند.

آخر فرقی ندارد ولی خدا، ولی خدا است و اگر دفاع فاطمه معصومه سلام الله علیها از امامش نبود امروز بر گرد این حرم نیز مکتب اهل بیت جاری نبود؛ پس حضرت معصومه سلام الله علیها به ثانیه ظهور رسیده است.

بارها در وصف زیارتش شنیده ام که پاداش زیارت با معرفت این بانو بهشت است؛ مگر می شود بانوی که پادش زیارت او بهشت است به ثانیه ظهور نرسیده باشد.

از سبک زندگی حضرت معصومه سلام الله علیها درک کردم که مهم نیست که در ثانیه وقوع ظهور، حضور داشته باشی اما مهم این است که مانند کریم ترین بانوی شهر قم بتوانی ثانیه ساز ظهور شوی و اگر ثانیه ظهور شدی آن وقت است که مسی می شوی که ارزش طلا را پید کرده است.

از خودم تعجب کردم، دیدم این بانوی به سن و سال من که بوده است ثانیه ساز ظهور شده است اما من به گناهانم نه تنها ثانیه ظهور را نزدیک نکرده بلکه شاید به اندازه هزاران سال و فرسنگ ظهور را طولانی کرده و میان خود و عصر و ثانیه ظهور فاصله انداخته ام.

از خود خجالت کشیدم که چگونه وقتی وارد حریم کبریایی بانوی کریمه می شوم و اذن حضور می گیرم به بانو سلام می دهم آخر این چه سلامی است.

من به بانو سلام می دهم و باز با گناه خویش با گناهانی که همیشه تکرار می شود و از بس تکرار شده اند عادت شده اند کار بانو را بی نتیجه می گذارم.

در آخرین لحظه های عمر سال و در آخرین لحظه های عمر گناه آلود خود تصمیم گرفتم که با تربیت خود و دیگران به جای اینکه فقط دعا کنم و با دست خالی از خدا بخواهم که مرا به ثانیه ظهور نزدیک کند، با عمل نیک و گناه نکردن ثانیه ساز ظهور شوم تا شاید بار دیگر که به حرم بانوی کریمه می آیم و سلام می دهم شرمنده نشوم که چرا با گناه فرسنگ ها میان ظهور، امام زمان و امت رسول الله فاصله انداخته ام.

انتهای پیام/۱۱۲