معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ارائه خدمات فرهنگی از قبیل، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، تصحیح قرائت نماز، مشاوره دینی و… در ایام نوروز، از جمله فعالیت های فرهنگی در حرم کریمه اهل بیت(ع) می باشد.

حجت الاسلام فلاحی در مصاحبه با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها،  گفت: در ایام نوروز سر فصل های مختلفی برای ارائه خدمات بهتر به زائرین و مسافرین در نظر گرفته شده است که از جمله این خدمات، ارائه خدمات فرهنگی به مراجعین می باشد.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، افزود: در بخش خدمات فرهنگی، پاسخگویی به مسائل شرعی و اعتقادی، تصحیح قرائت نماز، مشاوره دینی، مشاوره اجتماعی و خانوادگی، بررسی معضلات اجتماعی و مشاوره آموزش برنامه ها و فعالیت های قرآنی در ایام نوروز آماده خدمت رسانی به زائرین ومسافرین می باشد.

وی خاطر نشان کرد: رواق کودک و نوجوان  در راستای انتقال مفاهیم دینی، برنامه های متنوعی را انجام می دهد و با ارائه محصولات فرهنگی به کودکان و نوجوان ، رسالت خود را در این ایام انجام می دهد.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به بخش نمایشگاهی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در بخش نمایشگاه، فعالیت های مهمی صورت گرفته و در این راستا، نمایشگاه حریم حرم با محوریت تبیین زندگانی بانوی کرامت، نمایشگاه شهدای مدافع حرم، نمایشگاه شعارهای سال مقام معظم رهبری از ۲۸ سال گذشته تا کنون، در ایام نوروز در حرم کریمه اهل بیت، بر پا شده است.

انتهای پیام /۱۱۰