در ایام تعطیلات نوروزی بیش از ۵۰۰ ختم کامل قرآن کریم از سوی واحد محافل و مراسم خواهران در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، در ایام تعطیلات نوروزی به همت واحد مراسم و محافل خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به صورت روزانه همراه با دفترچه    ۵۵۰ ختم کامل قرآن کریم صورت گرفته است.

همچنین ۱۹ ختم جزء خوانی کامل قرآن کریم با حضور بیش از ۵۰۰ خواهر در این مدت انجام شد.

اضافه بر این در مدت مشابه۳۶۵ ختم نهج البلاغه همراه با دفترچه با حضور ۳۶۵ شرکت کننده خواهر انجام شده است.

ختم صحیفه سجادیه در این ایام همراه با دفترچه ۲۱۰ ختم کامل بوده که با حضور ۲۱۰نفر شرکت کننده برگزار شده است

همچنین در این مدت بیش از ۱۱ هزار ختم سوره یس با حضور ۲۸۰ نفر شرکت کننده انجام شده و سوره واقعه نیز بیش از ۸ هزار مرتبه با حضور ۲۰۰ نفر خواهر ختم شده و  اضافه بر این ختم حدیث شریف کساء نیز در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بیش ۱۶ هزار مرتبه با حضور ۴۰۰ نفر خواهرانجام شده است.

مراسم ختم زیارت عاشورا نیز ۱۴ هزار ۴۰۰ مرتبه با حضور ۳۶۰ نفر شرکت کننده خواهر صورت گرفته است و مراسم ختم صلوات نیز ۲.۸۰۵.۵۲۷ مرتبه با حضور۷۰۰ نفر برگزار شد.

لازم به ذکر است که تا پایان سال جاری مراسم ختم و طرح های ثقلین در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ویژه خواهران ادامه دارد و خواهران برای دریافت دفترچه های مربوط به این طرح و ختم ها می توانند به رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها واحد محافل و مراسم مراجعه کنند.

انتهای پیام/۱۱۲