مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از همکاری روزانه حدود هزار خدام خواهر در اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خبر داد.

فاطمه نادری، در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، با اشاره به اینکه ماه رمضان شهر الله و یکی از پر برکت ترین ماه ها در طول سال است، گفت: همه ساله عده زیادی از خدام آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای اجرای هر چه بهتر برنامه های ماه مبارک رمضان و میزبانی از زائران و مجاوران همکاری می کنند.

وی با اشاره به به فعالیت های خدام خواهر در ماه مبارک رمضان گفت: خدام خواهر در ماه مبارک رمضان در چهار بخش به صورت گسترده ای همکاری دارند.

مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها تصریح کرد: همه روزه در برنامه های ضیافت افطاری ۹۰ خدام خواهر همکاری دارند و این خدام از ساعت ۷ تا بعد از نماز مغرب و عشاء همکاری داشته و مشغول بسته بندی یا توزیع افطاری هستند.

خانم نادری ادامه داد: همچنین به صورت روزانه ۳۰خادم خواهر در برگزاری مراسم ترتیل خوانی همکاری داشته و وظیفه گل آرایی، جانمایی قرآن ها و چیدن رحل ها را بر عهده دارند.

وی از فعالیت ۸۰ تا ۹۰ خادم به صورت روزانه در بخش انتظامات در ۶ کشیک چهار ساعته خبر داد، گفت: به صورت میانگین روزانه ۷۰ خادم نیز  در بخش خدمات در ۶ کشیک  چهار ساعته مشغول خدمت رسانی به زائران و مجاوران آستان بانوی کرامت هستند.

مسؤول خدام خواهر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها ادامه داد: در مجموع به صورت روزانه حدود هزار خدام در بخش های مختلف در ماه مبارک رمضان به زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خدمت رسانی کرده و بیشتر این خدام مشغول خدمت افتخاری به آستان بانوی کرامت هستند.

انتهای پیام/۱۱۲