امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در پویش آشنایی مادران با آموزه فضای مجازی و سواد رسانه پیشگام است.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در پویش آشنایی مادران با آموزه فضای مجازی و سواد رسانه پیشگام است و در راستای نهادینه کردن فرهنگ مدیریت فضای مجازی اقدام به برگزاری دوره های فضای مجازی برای مادران کرده است.
این دوره مادران نسبت به ویژگیهای رسانه و پیام های آشکار وپنهان رسانه آشنا شده و همچنین مواجهه فعال وپرسشگرانه با تمامی تولیدات رسانه، مهارت ،خلاقیت وتفکررسانه ای، محصولات رسانه ای روبه رشد، تقوای رسانه ای، رژیم مصرف رسانه ای، نحوه دسترسی سریع وصحیح به اطلاعات مورد نیاز، توانایی تحلیل وارزیابی اهداف وتکنیک های اصحاب رسانه، توانایی نقد فیلم وانیمیشن ، مدیریت سبک زندگی، استفاده محدود یا استفاده مشروط از رسانه از دیگر موضوعاتی است که مادران در این دوره با آن آشنا می شوند.
مهلت ثبت نام در این دوره از ۲۰خرداد الی۲۵ خردادماه از ساعت۸الی۱۴ درشبستان نجمه خاتون بوده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۱۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام/۱۱۲