غش یعنی مخفی کردن! وقتی کسی عیب مال را می‌پوشاند میگویند غش در معامله کرد. هر مالی یک سری خوبی دارد و یک سر بدی. این که خوبی‌های مال را کاسبی نشان دهد و بدی‌هایش را بپوشاند غش در معامله کرده. حالا من گنه‌کار هم پر از بدی هستم. پر از زشتی گناه و پر از خطاهایی که حتی ابا دارم در ذهن مرورشان کنم! فقط می‌خواهم سربسته و پوشیده با زبانی ساده با خدا درد دل کنم و بگویم خدایا همان گناهانی که تو میدانی و من حتی نمی‌خواهم به یادشان بیاورم! تمام گذشته من را با رحمت واسعه‌ای که آن صفت تنها برای توست و کسی جز تو سزاوارش نیست مرا ببخش… «غشنی…» اصلا مرا که سراسر وجودم گناه است و خطا، پنهان کن در آن‌همه بخششت ای خدای بی نهایت!
و خدایا توفیق بده… چه بسیار زمان‌هایی که همه چیز برای خیر فراهم بود و اما من گنه کار توفیق آن را نداشتم. توفیقاتم را در این روز از این ماه عزیز بیش از پیش کن ای خدایی که در این ماه شیطان را غل و زنجیر نمودی و از ابتدای آن درب‌های آسمانت را به روی بندگان کاملا گشودی… تا به حساب ما دنیای ها بی حساب ببخشی و حتی بندگانِ فاصله گرفته و گناهکار سابق را عاشق خود کنی…
و خدایا مصونم نما… آری این من را که اگر لحظه‌ای غفلت کنم به گناه مرتکب می‌شود و مرا قبل از تو از خودم دور میکند مصون نما مصون از گناه و خطا.
و خدایا… قلبم را از آلودگی‌های تردید پاک کن… هرچه میکشم از ایمان ضعیف است. اگر این تردید نبود عبادت‌هایم رنگ و بویی دیگر داشت. اگر ایمانم قوی بود و شک و تردید گاه‌وبیگاه قلبم را نمی آزرد زندگانی ام بسیار بهتر از این میشد که هست!
حاجت این روزهای آخر ماه مبارک را بده ای خدایی که با بندگان مومن خود مهربان و رحیم هستی.
اللَّهُمَّ غَشِّنِی فِیهِ بِالرَّحْمَةِ وَ ارْزُقْنِی فِیهِ التَّوْفِیقَ وَ الْعِصْمَةَ وَ طَهِّرْ قَلْبِی مِنْ غَیَاهِبِ التُّهَمَةِ یَا رَحِیماً بِعِبَادِهِ الْمُؤْمِنِین
خدايا در اين ماه با رحمتت فروگير و توفيق و خود نگهدارى نصيبم كن، و از تيرگي هاى تهمت دلم را پاك گردان، اى مهربان به بندگان با ايمان.

پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها