معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از موزه، کتابخانه و مرکز اسناد حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به عنوان ظرفیت‌های فرهنگی آستان مقدس نام برد و گفت: باید برای این مجموعه‌ها زیرساخت‌های گسترده‌تری درنظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام سید حسین میرمعزی ظهر امروز در بازدید از مراکز فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) با اشاره به ضرورت توسعه فعالیت‌های پژوهشی اظهار کرد: معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در تلاش است تا بتواند با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در حوزه پژوهش فعالیت‌های جامع و کاربردی را دنبال کند.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه‌های مختلف حوزوی و دینی باید به دنبال پاسخ‌گویی به نیازهای جامعه باشند، اضافه کرد: راهکارهای رفع دغدغه‌ها و نیازهای مردم باید اولویت نخست فعالیت‌های پژوهشی باشد تا تاثیرگذاری این فعالیت‌ها در جامعه احساس شود.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه سراسر کشور از موزه، کتابخانه و مرکز اسناد حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به عنوان ظرفیت‌های فرهنگی آستان مقدس نام برد و خاطرنشان کرد: باید برای این مجموعه‌ها زیرساخت‌های گسترده‌تری درنظر گرفته شود تا این مجموعه‌ها بتوانند به شیوه مطلوب‌تری از ظرفیت‌های ارزشمند خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه همکاری میان مرکز اسناد و کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها با معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه دنبال می‌شود، عنوان کرد: هر چند تا کنون ارتباط‌هایی میان این دو مجموعه برقرار بوده است اما امیدواریم در سال جاری شاهد حرکت در راستای برنامه‌های کاربردی‌تر باشیم.

انتهای پیام/۱۱۵