بانوی تازه مسلمان شده آمریکای لاتین با اشاره به اینکه ما اسلام و حجاب خود را مدیون انقلاب اسلامی هستیم، گفت: بانوان ایرانی معدن اسلام و الگوی تمام عیار بانوان مسلمان هستند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ماریان سالوادس، بانوی تازه مسلمان شده آمریکای لاتین امشب در همایش«من حجاب را دوست دارم» در جمع پرشور بانوان در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها، با معرفی خود گفت : من مارین سالوادس اهل کشور ونزوئلا هستم و برای نخستین بار از طریق پدرم با اسلام سنی آشنا شدم.

وی افزود: از آنجایی که من کاتولیک بودم و قتی با اسلام آشنا شدم دیدم این شعبه از اسلام تفاوت چندانی با کاتولیک ندارد ولی با این وجود باز به نماز تقید داشته ولی حجابم همیشگی نبود.

بانوی تازه مسلمان شده اهل آمریکایی لاتین تصریح کرد: بعد از اینکه عده ای از طلاب شیعه برای تبلیغ اسلام به کشور من آمدند من از طریق آنها با اسلام شیعی آشنا شده و فهمیدم که جواب تمام سوال هایم را پیدا کردم و از زمانی که با خانواده اهل بیت(ع) و حضرت زهرا سلام الله علیها آشنا شدم متوجه شدم که حجاب و عفاف گمشده من و گوهر اصیل انسانیت است.

خانم سالوادس با تأکید براینکه در حال حاضر ۱۰ سال از مسلمان شدن می گذرد، گفت: من در حال حاضر به حجاب تقید کامل داشته و حجاب را برای خود مناسب ترین پوشش می دانم و حجاب برای من مصونیت و محفوظیت به ارمغان آورده و با حجاب احساس کرامت نفس و آرامش می کنم.

وی با بیان اینکه بعد از این که مسلمان شدم و با پوشش کامل حاضر می شدم بیشتر نزدیکانم از من دور شدند و به خاطر اینکه  خانواده من کاتولیک بودم برخوردهای بدی با من می شد و مادرم هرگز حاضر نمی شد دین مرا بپذیرد و بیان یم کرد که از ره درست مسیحیت منحرف شده ام.

بانوی تازه مسلمان شده آمریکای لاتین ادامه داد: اما به مرور زمان وقتی که خانواده من دیدند که من مراقبت رفتار خود بوده، دروغ نمی گویم و به آنها محبت می کنم رفته رفته مرا پذیرفتند.

وی افزود: خانواده پدری من افرادی ثروتمند هستند و برادر پدر بزرگم یک خواننده مشهور در آمریکای لاتین است به همین دلیل پذیرش من برای پدر بزرگم دشوار بود و مادر هم اسلام من را قبول نمی کرد تا این که با انجام آداب صله رحم و احترام به بزرگترها و عمل به دستورات اسلام توانستم نظر همه را به دین خود جلب کنم.

خانم سالوداوس اظهار کرد: مادرم به مرور زمان و با دیدن رفتار من تحت تأثیر قرار گرفت و می پرسید این چه دینی است که چنین انسان را تغییر می دهد به همین دلیل مسلمان شد و در حال حاضر مادرم یک مسلمان شیعی است.

وی ادامه داد: ایران معدن اسلام است و در این مدت که در ایران بودم چیزهایی را یادگرفتم که در طول زندگی بیست و چند ساله خود در کشورم یاد نگرفتم.

بانوی تازه مسلمان شده آمریکای لاتین افزود: بانوان ایرانی برای من و تمام بانوان مسلمان نقطه قوت هستندو تمام دختران ایرانی الگوی ما هستند و حجاب و اخلاق بانوان ایرانی برای ما ارزشمند بوده و ما از بانوان ایرانی می خواهیم که به خاطر خدا به حجاب و ارزش های اخلاقی خود پایبند باشند؛ زیرا چشم زنان جهان به زنان ایرانی دوخته شده و به این الگوها نگاه می کنند.

خانم سالوادوس با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند و زیباست و مردم مؤمن و متدینی دارد و به قدری ایران برای من و خانواده ام جذابیت دارد که مادرم در سفر به ایران مردم ایران را با محبت ترین مردمان خواند و همواره اعضای خانواده من به من می گویند که خوشحال به حالت که در ایران و درمیان هزاران مؤمن و در جوار حضرت معصومه سلام الله علیها زندگی می کنی.

وی یادآور شد: حفظ حجاب و عفاف، پایبندی به اخلاق مهم ترین درخواست بانوان جهان از بانوان ایرانی است و جوانان ایرانی باید بدانند که همانطور که در غرب بیان  می کنند که ایران تروریسم است به جوانان ایرانی هم می گویند که غرب بهشت است در حالی که باید دقت کرد که غرب سرابی بیش نیست که در آن به علت رواج فساد و فحشا بدترین ظلم ها به زنان صورت گرفته و با زنان رفتاری کالاگونه شده و زن کرامت ندارد.

انتهای پیام/۱۱۲