تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: پیشکسوتان هنر و شعر مقاومت سرمایه های نظام هستند و باید آن ها از جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار شوند و در عین حال به جوانان نیز فرصت داده شود و عرصه فراهم شود تا در این مسیر بتوانند رشد نمایند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور و جمعی از مسئولان این سازمان  گفت: حزن و سرور اهل بیت(ع) با همدیگر عجین شده است و انسان باید در مصائب اهل بیت(ع) محزون و در شادی های اهل بیت(ع) مسرور باشد.

امام جمعه قم با اشاره به شهادت امام صادق علیه السلام و دهه کرامت افزود: همانطور که باید در شهادت رئیس مذهب تشیع محزون باشیم باید در ولادت ائمه معصومین نیز شاد باشیم  و در راستای فرمایشان حضرات معصومین حرکت کنیم.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان شعر مثل مرحوم سبزواری و استاد مجاهدی و باز کردن عرصه برای جوانان توسط مقام معظم رهبری از الطاف الهی است که باید قدر این نعمت را بدانیم.

وی اظهار داشت: پیشکسوتان هنر و شعر مقاومت سرمایه های نظام هستند و باید آن ها از جایگاه رفیعی در جامعه برخوردار شوند و در عین حال به جوانان نیز فرصت داده شود و عرصه فراهم شود تا در این مسیر بتوانند رشد نمایند.

آیت الله سعیدی در ادامه با تاکید بر هدایت گری جوانان توسط اساتید هنر و شعر خاطر نشان کرد: باید بزرگان و اساتید هنر و شعر در این مسیر جوانان را هدایت و کمک کنند تا جوانان بتوانند با روشنگری های این اساتید به رشد کافی برسند.

امام جمعه قم در پایان با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت گفت: زمانیکه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در قم مستقر شدند برکات بسیار زیادی در این شهر به وجود آمد و به بنا فرمایش امام صادق عله السلام افاضه علوم از این شهر به دیگر دیار انجام شد.

انتهای پیام /۱۱۰